2/2/19

CM/3r/CURSA SOLIDÀRIA PER SANT JOAN DE DÉU


ELS/LES  ALUMNES I LES MESTRES 3r US VOLEM DONAR-VOS LES GRÀCIES PER VIURE AQUEST DIA DE
KILÒMETRES DE SOLIDARITAT 
AMB LA MATEIXA IL·LUSIÓ QUE NOSALTRES!

La construcció del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona compta ja amb el granet de sorra de l'Escola Enxaneta de Terrassa i això no hagués estat possible sense vosaltres!




  • GRÀCIES FAMÍLIES, PER INVOLUCRAR-VOS TANT I AJUDAR-NOS  MOLT MOLTÍSSIM EN AQUESTA GRAN MOBILITZACIÓ SOLIDÀRIA. SENSE VOSALTRES NO HAGUÉS ESTAT POSSIBLE, DE VERITAT!!!
  • GRÀCIES ALUMNES D'INFANTIL I PRIMÀRIA PER GAUDIR D'AQUEST DIA, EMPATITZANT AMB AQUELLS NENS I NENES QUE MÉS HO NECESSITEN.
  • GRÀCIES MESTRES PER AJUDAR-NOS EN AQUESTA GRAN MOBILITZACIÓ, ENGRESCANT ELS VOSTRES ALUMNES I ANIMANT-LOS EN TOT MOMENT.
  • GRÀCIES  VICENTE, PER SER UN PETIT "SUPER-HEROI" I ESTAR SEMPRE QUE T'HEM NECESSITAT I AMB EL MATERIAL NECESSARI.
  •  GRÀCIES A LA CREU ROJA PER NO PARAR EN TOT EL MATÍ. SOU UNS CRACKS!
  • GRÀCIES A L'AJUNTAMENT DE TERRASSA I A LA POLICIA LOCAL PER ACONSEGUIR TROBAR ELS CARRERS MÉS ADIENTS PER FER LA CURSA I ESTAR ALERTA DELS POSSIBLES INCIDENTS DEL DIA.
  • GRÀCIES A LA FRUITERIA CANO I A TERRASSAFRUITS  PER OBSEQUIAR-NOS AMB FRUITA. VA SER UN GRAN DETALL!
  • GRÀCIES ALS COMERÇOS DEL BARRI PER MOSTRAR ELS NOSTRES CARTELLS PUBLICITARIS ANUNCIANT LA CURSA.
  • GRÀCIES ALS CONSELL ESPORTIU I AL CONSORCI SANITARI DE TERRASSA.

Aquí teniu el recull de fotos per tornar a reviure aquest gran dia!



40 comentaris:

Anònim ha dit...

Em va encantar muntar una cursa i recollir diners per els nens que tenen càncer. Segur que han aconseguit els diners que necessitaven. Arlet Lluch 3rB.

Unknown ha dit...

Hola sòc la Judith Berman de 3rC i vull dir que la experiència a sigut molt divertida,i també he passat bons moments amb els alumnes de 3r.

La nostra familia va col·laborar amb la cursa fent una pancarta molt gran amb el següent text:

CORRER PER UNA BONA CAUSA
Anima't a fer realitat els nostra somni.

Vull felicitar a els col·aboradors de la cursa per haber fet una bona feina!!


Moltes gràcies a tots.

Unknown ha dit...

Em va agradar molt i a mes ames em ajudat als nens del hospital, fen la cursa solidaria

Anònim ha dit...

Hola soc el Hugo Rodriguez de 3rC. Vaig estar molt nervios tot el dia pero vaig acabar molt content i em va costar molt fer la cursa.

Azdin ha dit...

La cursa solidària em va agradar molt. M'agrada còrrer i ajudar a curar les malalties dels nens i nenes. Em va agradar veure els voluntaris i participar en fer realitat el nostre somni ajudant en l'organització. Va ser molt divertit i bonic.

Unknown ha dit...

Ens ha encantat participar de aquesta experiència. Amb pluja, vent, sol i cansament, però ho vam aconseguir

Unknown ha dit...

Ens ha encantat participar de aquesta experiència. Amb pluja, vent, sol i cansament, però ho vam aconseguir

Unknown ha dit...

Ens ha encantat participar!!! Amb pluja vent sol i cansament però ho vam aconseguir!!!!

Unknown ha dit...

Hola sóc el Jorge,no vaig poder anar a la cursa ,perque estava malalt de la grip, però organitzar la cursa amb els meus companys a sigut molt divertit.😀😀😀🤓🤓🤓👨👨👨😱

microbi ha dit...

Hola, sóc la Gemma Sibila,he triat aquesta foto perquè és la imatge de quan hem acabat la cursa. No m’esperava un objectiu tant xulo. M’ha agradat quan hem corregut, quan hem animat als altres i també quan hem organitzat l’activitat. Nosaltres, els alumnes de 3r, ens hem esforçat molt per aconseguir fer la cursa. Des del principi sembrava molt senzill fer-la però és bastant difícil...

Ana ha dit...

Em va agradar molt organitzar la cursa.
També em va agradar que molta gent ens ajudés o col·laborés.
Em va agradar que la gent corrés i què s'ho pasés bé.
I el que més em va agradar és que tothom pogués córrer 🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️.

Per hernàndez

Anònim ha dit...

Hola soc la Sara de 3°B y gracies al pare vaig poder corren una estona a la cursa y no vaig arribar la ultima i em va agrada molt i tambe ajudar al hospital Sant Juan de Deu perque en aquet hospital es on em van operar

Unknown ha dit...

Hola soc la Sara de 3ºB i gracies al pare vaig poder correr una mica a la cursa per no arrivar la ultima i per ajudar al hospital Sant Juan de Deu on mhan operat del cor 2 vegades.

Unknown ha dit...

Hola!!! Soc la María Bayona de 3r B, em va agradar molt participar a la CURSA, pero el millor ha estat ajudar a l'Hospital Sant Joan de Deu.Despres de dies de molta feina tot va sortir molt be.

auduva ha dit...

A mi la cursa em va agradar Molttt.Pero no em va agradar gents caure al terra i,em va fer molta no,moltissima rabia no poder corre tot el cami que havia de corre 4rt i 3r.Pero en general no em va agradar no...em va Encantar.Tot el que volia comentar es aixo.Adeu

Montse Morillo ha dit...

Moltes gracies a tots els que heu participat per fer posible aquesta cursa!!

Hugo Priego 3r A

txus ha dit...

A mi la cursa que hem organitzat m'ha fet sentir feliç, perquè hem pogut participar tots. I en el moment de la cursa vaig plorar d'emoció. I la gent que va participar s'ho va passar molt bé. Mariona.

Anònim ha dit...

Soc la Julia de 3rb vau correr molt be sou uns campions i campiones, gracies per participar espero que ho passesiu molt be.


txus ha dit...

Hola soc la Carla. Quan vam fer la cursa em vaig pensar que no ho aconseguiriem pels nuvols, i quan la vam fer em vaig sentir alegre. A mi el projecte em va semblar molt xulo perque vam fer l'esforç per aconseguir el nostre objectiu. Gràcies a tots per ajudar-nos en el projecte.

Anònim ha dit...

Hola soc Maria del Mar de 3r A. M'agradaria compartir aquet comentari amb vosaltres. La cursa m'agradat moltissim pero que moltissim i moltes gràcies per participar i corre amb nosaltres.

Iván Gallego ha dit...

Hola soc Ivan Gallego de 3rB , en va agrada molt i va ser molt divertit.

Unknown ha dit...

Nos a encantado participar,a sido una causa muy buena para los ninios i padres i es muy buena idea pero lo conseguimos

Anònim ha dit...

Gràcies famílies per ajudar-nos a fer una cursa de kilòmetres de solidaritat
i gràcies als nens i nenes de 6è,5è,4t,2n,1r,P5,P4 i P3.
Signat:Teo de 3rB.
😎😀🤑🙂👍🏅🚔⚕🏁

Anònim ha dit...

Hola!! Soc la Maria Bayona de 3rB, em va agradar molt participar a la cursa. Però el millor ha estat ajudar a l'Hospital San Joan de Deu. Després de molta feina va sortir tot molt bé!!!!

Anònim ha dit...

Hola sóc Leire de 3C m’ agradat molt fer la cursa solidària i haver ajudat als nens que es troben malalts a l’ hospital

Unknown ha dit...

Soc el Jan Mateo de 3rC, la cursa ha sigut una experienca unica m'ha agradat molt ferla per aixi poder ajudar a curar el cancer infantil.
GRACIES PER COL-LABORAR!!!

F3AT ha dit...

Soc l' Ivan de 3rA em va agradar molt la cursa perque va participar tot el cole i vam ajudar per construir l' Hospital Pediatric Cancer Center. Tan debo es fasi cada any.

Unknown ha dit...

Hola soc la Daniela de 3r C. Seria bona experiència per fer ho cada any i magradat molt fer la cursa he estat molt nerviosa. Els meus pres han col·laborat, els meus avis també i encara que no he guanyat m’ho he pasar pipa!

Anònim ha dit...

Soc l'Eric F. de 3rC, m'ha agradat molt ajudar en la recollida de diners per l'Hospital Sant Joan de Déu. La cursa la vaig fer amb els meus pares i va ser un día súper divertit.

Anònim ha dit...

Sóc el Gerard de 3rC I a mi m'ha semblat bé fer la cursa.Perquè aixi curarem els nens i nenes que tenen càncer. També la cursa solidària m'ha agradat perquè ha participat totes les clases de sisé fins P3. A sigut molt llarga i ha costat una mica. Però m'ho he passat molt bé i m'ha agradat participar.

Enzo ha dit...

Soc Enzo de 3rC em va agradar molt córrer la cursa solidària perque era per una molt bona causa.Ha sigut una experiència molt maca, la preparació i tot en general.
Sempre recordaré que ho vam aconseguir.

Anònim ha dit...

Hola, m'ha agradat molt la cursa. Ha sigut molt divertida i per una bona causa.

Héctor Mendoza 3rA

Anònim ha dit...

Hola sóc l'Eric Devesa de 3C. M'ha agradat molt fer aquesta cursa, pèrquè hem col.laborat en una bona causa, per el càncer infantil. M'agradaria fer una altra cursa solidaria.

Unknown ha dit...

Hola. Medic Angelo Me va agradar la cursa. perque bem recauda mols diners. aixins fem un Hospital.

Anònim ha dit...

Es va passar molt bé. Encara que va ploure una mica tot va anar perfecte.

Andreu Puig ha dit...

Abril Puig Mercadé 3rA: A mi apuesta cursa ma semblat bé,per una part que ho hem fet per una bona causa no sino per moltes. Una de les coses que ma semblat be a esta que molts pares aguin pugut participar per una bona causa,i laltre cosa que ma samblat súper be es que amb els diners que em guanyar que els farem servir per una bona causa. Per mi la millor causa del món.. ajudar a pobres nens i nenes que pateixen una maleltia greu el CANCER!!!! La cursa ma semblat tot un èxit i sempre mú semblarà!
Vull dunar les gràcies a tots els pares i mares que an pogut col·laborar, i sobretot a les mestres com ara les mestres de 3r l'Anna, la Marta i la Pilar!!!!
Sense vosaltres no àuria sigut possible!!!
Tots els alumnes us estimem i us estimarem sempre!!!!!!!!
������������������������

Nel Gámez ha dit...

Hola soc el Nel Gámez de 3rB m'agradat molt fer la cursa m'o e Passat molt be a estat molt be ������

Anònim ha dit...

Hola soc la lara quiroga de 3/A m' ha agradar molt fer la cursa y organizarla, me lo he passat molt be, gracias a tot 3 y els profesores que nos han ayudar . tambe contenta de poder ayudar ala nens amb cáncer, tota la ayuda es poca, pero nosaltres en posar nostre gra. Gracias a tots.

Denís Montilla ha dit...

Durant el matí de la cursa ens ha fet una mica de mal temps: pluja, núvol, fred... però això no ha sigut un problema per nosaltres perquè teníem moltes ganes de fer la cursa per poder recaudar diners per l'hospital Sant Joan de Déu. Ha estat tot perfecte gràcies a tots els participants i a la organització.
Denís Montilla 3r B

Unknown ha dit...

hola soc el Iker me a agradat molt els comentaris perque magrada que ens apollin els alumnas a la vuep